zallysmattesnoveller

Direktlänk till inlägg 12 februari 2012

12 februari: Kap 38: Ice cream del 2

Av zallysmattesnoveller - 12 februari 2012 18:10

HEJ HEJ! :D Nu kommer det mer;D


______________________________________________


12 februari: Kap 38: Ice cream del 2

----------------------------------------------


Min mobil plingade till, ett sms, från mamma. Jag öppnade sms motvilligt och läste det: " VAR ÄR DU? JAG ÄR JÄTTE OROLIG, SVARA GENAST! "
Det lät inte som mamma. Jag låste upp mobilen och klickade in ett snabbt svar: " Jag mår bra, kommer hem senare " Jag låste mobilen och la den i knät igen.

 

Justin frågade inget om det. Han tittade bara på mig, där jag satt sammanbitet bredvid honom.
- Så.... började Justin, han avslutade aldrig meningen.
- Såå.... sa jag och skrattade lite.
- Vad är din favoritglass? frågade han, jag skrattade. Det var en rolig fråga, eller så var det bara min humor som irriterade mig.
- Choklad, polka och gammeldags vanilj, sa jag och skrattade, din då? frågade jag.
- Jag vet inte riktigt, sa han och sneglade på mig, fortfarande sneglandes på vägen.
- Okej, sa jag och skrattade till. När vi var framme i staden stannade vi till i en park och köpte glass, jag beställde 3 kulor, choklad, polka och gammeldags vanilj. Justin beställde choklad och någon annan som jag inte vet namnet på.

 

Det var fortfarande sommar och vi satte oss i skuggan under ett stort stort träd.

 

Han tog min hand och tittade kärleks fullt på mig. Jag tittade kärleksfullt på honom och sträckte fram ansiktet mot honom samtidigt som hans läppar nuddade mina. När vi avslutat kyssen, nästan samtidigt började vi smaska i oss glassen. Den var god och jag slickade mig flera gången runt munnen när jag ätit upp den. Han skrattade kärleksfullt mot mig och jag skrattade tillbaka.
- Kan inte jag ta en bild på oss? frågade jag och han nickade.
- Visst, sa han och log sitt underbara leende. Jag tog upp mobilen. Sedan satte jag mig närmre Justin och pussade honom på kinden samtidigt som jag tog fotot, fotot blev bra. Jag klickade in på bilden och valde den som bakrundsbild.
- Kolla så fint det blev! sa jag och räckte fram mobilen till Justin. Jag skrattade åt hans leende på bilden. Det var så sött! När vi tittat en stund på bilden gav han tillbaka mobilen. Men istället för att lägga den i fickan la jag den på marken. Jag kravlade närmre honom och kysste honom passionerat på munnen, han besvarade kyssen direkt och vi låg där en stund och kysstes. Min mobil plingade plötsligt till där den låg. Jag avslutade kyssen och tittade på mobilen. Mamma. " KOM HEM NU! ANNARS FÅR JUSTIN OCH PATTIE INTE STANNA " Jag visade Justin meddelandet, han ryckte på axlarna. Eftersom jag var lite rädd att hon menade allvar la jag telefonen i fickan och reste mig upp, samtidigt som Justin reste sig. Vi gick tillbaka till bilen. Jag satte mig på passagerar sätet. Jag tittade ut samtidigt som bilen rullade mot mitt hem. Mitt trista hem, som nu var upplyst, men som antagligen snart skulle släckas, såfort Justin åkte iväg, ut på turne. Jag skulle sakna honom. Jag tittade diskret på honom, på hans choklad bruna ögon, ögonen man drunknade i. Tittade på hans läppar, som jag för tillfället bara längtade till att få kyssa. Han hår, de bruna sjukt snygga håret, som jag också älskade. Jag älskade allt med honom, hans ögon, hans läppar, hans hår, hans kinder, och allt annat! Jag var rädd för saknaden, men jag skulle klara det. Vi skulle ju få se varann snart, och aldrig tappa kontakten, eller?

________________________________________________
Det var ett ganska kort, men det kommer nog mer idag, tror jag :)
 
 
Ingen bild

Mathilda

12 februari 2012 18:52

jätte bra :D meeeer

zallysmattesnoveller

13 februari 2012 16:05

naaw va gullig du är

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zallysmattesnoveller - 27 mars 2012 22:34


________________________________________________   27 mars: Kap 59: Beliebers   bild1,bild2  ------------------------------------------------   Efter 15 minuter fick vi vad vi beställt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle äta. Me...

Av zallysmattesnoveller - 22 mars 2012 21:23

__________________________________________22 mars: Kap 58: The resturang del 2------------------------------------------   - Ska vi gå? frågade jag Justin, han stog framför speglen oc gjorde samma sak han gjort de senaste minuterna. Fixa håret. - Mmm...

Av zallysmattesnoveller - 18 mars 2012 13:07

HEJ allihopa! Nu har jag en viktigt sak att säga! Gå in på denna bloggen, det är min andra novellblogg!   http://mybieberlovestorys.blogg.se/ http://mybieberlovestorys.blogg.se/ HÄR    Det skulle betyda<3 KOMMENTERA OCKSÅ<3     ...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 22:05


HEJ NU KOMMER DET MER!    _____________________________________________17 mars: Kap 57: The resturang del 1 ---------------------------------------------   Justin bet långsamt ihop. Jag la försiktigt handen på Justin övre-arm och drog den upp...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 20:24

HEJ kommer ett nytt inlägg om en stund, men först vill jag bara tala om att alla måste kolla in här: TADA. Där kommer min andra novell vara, när denna tar slut! :D ...

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards