zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av zallysmattesnoveller - 26 februari 2012 22:20

Hej hej! :D Nu kommer det mer, sjukt litet dock ;/ 


________________________________


26 februari: Kap 46: Second day at school


---------------------------------


När jag och Justin avslutat samtalet gick jag upp på mitt rum och bytte om till pyjamas. Jag borstade sedan tänderna och borstade snabbt igenom håret.
- Hallå! ropade mamma när hon tog ett steg innanför dörren. Jag svarade henne och kramade om henne innan jag gick upp på mitt rum och stängde dörren. Jag höll Lova lite innan jag la mig ner i sängen för att lyssna på musik. Jag kopplade in hörlurarna i mobilen och satte på musiken. Justin. Såklart, jag satte på 'U got it bad', och precis när låten slutade somnade jag in i en tyst och stillsam sömn.
Väckar klockan började ringa och jag vaknade med ett ryck. Jag snoozade klockan och la mig ner i sängen med en suck. Jag försökte somna om men det gick inte, efter 5 minuter ringde klockan igen och jag stängde av den. Jag reste mig upp men fick sätta mig ner i sängen igen. Det svartnade nästan för ögonen. Jag kliade mig i ögonen och reste mig sakta upp. Jag suckade och gick mot garderoben. Jag tittade runt i den och hittade ett par svarta jeans, ett rosa linne, och en kofta. Jag skulle ta på mig conversen när jag skulle gå till skolan.


 


_________________________________


Kommer mer imon<3


 

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards