zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av zallysmattesnoveller - 29 februari 2012 16:05
_______________________________________

29 februari: Kap 49: The photo del 2

----------------------------------------

 

På mig och....KEVIN!? Jag drog ett djupt andetag. Vad fan?
- Vad vill du att jag ska göra? frågade jag.
- Inget, sa han och hånflinade mot mig. Jävla bild.
- Vad? frågade jag.
- Den kommer vara uppe på internet inom 1 timme. Överallt, twitter, facebook, instagram, överallt.
- Jag bryr mig inte, sa jag och försökte gå igen.
- Tänk om Justin ser den? sa han och flinade åt mig igen. Jag kollade bak över axeln.
- Vet du vem Justin är? frågade jag.
- Ja? Din kille, sa han, som om han var ett proffs. Jag skrattade åt honom.
- Har du hört hans efternamn?
- Ne... sa han och sneglade mot mig.
- B-I-E-B-E-R, sa jag och hon stirrade på mig.
- Bävern? frågade han och jag vände mig om och var nära på att gå iväg.
- Allvarligt, har du bevis? frågade han kaksigt och kollade på mig. Jag drog upp mobilen och tryckte in på bilder. Jag letade sedan efter bilden på mig och Justin under trädet, jag vände mig mot honom och räckte an mobilen.
- Bevis, sa jag och han var nära på att ta den.
- Nej, sa jag och ryckte åt mig den igen. Jag vill inte vara med om samma sak som innan, han kollade på mig och hånflinade.
- Var det så illa? Jag nickade.
- Värre än illa, sa jag kort och visade han bilden igen.
- Ser din kille ut så? Är du säker på att du inte ska välja mig? frågade han och det var droppen. Jag slängde ner mina böcker på golvet och drog upp högerhand och gav han en hårdsmäll över kinden.
- SLUTA SÄGA SÅ OM HAN, OKEJ?! OM DET INTE SKULLE VARA FÖR HAN SKULLE JAG VARIT DEPRIMERAD HELA TIDEN! FATTAR DU!? skrek jag och han backade några steg.
- LÄGG UT DEN DÄR JÄVLA BILDEN DÅ OM DU VILL DET! JAG BRYR MIG INTE, JAG HATAR DIG! sa jag och tog upp mina böcker sedan vände på klacken. Jag öppnade ett nytt sms till Justin och började skriva. Det fick bli ett kort sms, annars skulle jag inte hinna till den andra lektionen.
' Hej! Det kommer snart läggas ut en bild på instagram och flera andra ställen med en bild på mig som pussar en kille, Kevin han som jag pratade om innan, på kinden. Denna bilden är sann, men som jag pratade med dig om innan tvingade han mig, ok? Älskar dig Din Hedda<3' Jag skickade iväg smset och la ner mobilen i fickan. Sedan började jag gå mot den andra lektionen, som var matte.

___________________________________________
 
 
Bjuder på en bild på världens finaste person 

 
HEJDÅ tror inte det kommer något mer kapitel idag ;(
       

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards