zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 9 februari 2012

Av zallysmattesnoveller - 9 februari 2012 22:28
______________________________________________

9 februari: Kap 37: Ice cream del 1

--------------------------------------------

När vi tagit på oss badkläderna gick vi ut i vattnet. Det var ljummet. Jag älskade denna stranden. Det var nästan aldrig något folk där och det var så mysigt att kunna simma runt i sjön, efter som den var så liten.
- Fint ställe, sa Justin och pussade mig på munnen.
- Jag vet, jag skrattade och pussade han tillbaka. Jag la armarna om hans hals och kysste tryckte mig lite mot honom. Han la händerna på min rygg och kysste mig tillbaka. Jag flyttade händerna till hans bara mage och ryste till, han var så varm mot min kropp, solen sken i hans ansikte, eller det jag såg av hans ansikte. Jag avslutade kyssen och la mitt huvud mot hans bröst. Han tog min hand och när jag tittade upp på honom och in i hans bruna ögon var jag tvungen att kyssa han igen. Mina händer låg fortfarande på hans mage. Jag hade de där för en anledning. Jag tryckte de bort ifrån mig och puttade mjukt ner han i vattnet. Det jag inte var beredd på var att han hade ett stadigt grepp om min hand och jag föll efter honom ner i vattnet. Han låg handlöst på botten och jag låg över honom. Jag började skratta och Justin började göra det direkt efter mig. Jag kollade på honom och kysste honom. Han besvarade kyssen.
När vi badat i ca en timme åt vi den lilla matsäcken. Jag såg upp på honom när vi ätit klart.
- Ska vi köpa glass inne i stan? frågade jag.
- Visst, sa han och vi packade ihop alla sakerna vi spritt ut på stranden. När vi packat ihop och lagt allt i baksätet på bilen satte vi oss i förar och passagerar sätena och åkte iväg.
- Så, vi ska rymma imon? frågade Justin och jag skrattade.
- Nja.... sa jag, men blev avbruten mitt i meningen av att min mobil ringde. Vi båda hoppade till. Jag tog upp mobilen ur fickan och tittade på skärmen " Mamma " stog det. Jag klickade på "upptagen " och la mobilen i knät.
- Vem var det? frågade Justin. Jag tittade på honom, jaha, sa han sedan och fnisade till.
- Vad skrattar du åt? frågade jag och puttade till honom på armen.
- Inget, sa han och skrattade till igen. Jag höll bra kontakt med vägen, det gillade jag. Annars skulle jag bli sjukt att vi skulle bli påkörda eller något. Jag hade aldrig gillat bilar så mycket.

______________________________________________
 
FÖRLÅT FÖR SÅ DÅLIG UPPDATERING! MEN HAR HAFT MKT ATT GÖRA NU NÄR JAG VARIT I SPANIEN! D; Ska försöka uppdatera mer nu<333 FÖRLÅT<3
   
Av zallysmattesnoveller - 9 februari 2012 16:24

HEJ HEJ KOMMER KANSKE ETT INLÄGG SENARE, BEROENDE PÅ OM JAG HINNER<3ÄLSKAR ER HEEEJDÅ<3

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards