zallysmattesnoveller

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

17 mars: Kap 57: The resturang del 1

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 22:05

HEJ NU KOMMER DET MER! 


_____________________________________________

17 mars: Kap 57: The resturang del 1

---------------------------------------------

 

Justin bet långsamt ihop. Jag la försiktigt handen på Justin övre-arm och drog den upp och ner, stöttande.
- Jag älskar dig, sa jag tyst, Justin log och såg lite gladare ut.
- Är Hedda där? Den bitchen, sa Kevin kort. Det stack till. Jag kollade upp i Justin ögon. Man hörde att det stack till in hans också. Hans ansiktsutryck ändrades.
- Om du... började han, men Kevin avbröt han.
- Om du, säger så en gång till så, vad ska du göra?? Han skrattade hånfullt igen. Justin var tyst, fortfarande samman biten.
- Det gör inget Justin, sa jag sakta, för att lugna ner honom.
- 'Det gör inget Justin', härmade Kevin mig i andra sedan luren. Ska du inte säga något bögen? frågade han och skrattade. Justin suckade.
- Jag har fan ingen aning om vad jag ska göra om du fortsätter, jag kommer bli så jävla arg! Fattar du? Jag älskar Hedda, säg vad du vill om det, att jag älskar henne, du får säga vad du vill om mig, bög, bäver. Men ge dig inte på Hedda! Hon är min, fattar du? Om du ger dig på henne, ger du dig på mig, och jag är inte den enklaste att ge sig på! Och om du nu vill ge dig på oss, ger du dig på alla mina fans också! Alla, vi är många. Men gå inte runt och säg saker om Hedda som inte är sanna, du har med mig att göra, fattar du?! skrek Justin, jag fick inte fram ett ord. Inte Kevin heller. Han var stumm på andra sidan telefonlinjen. Justin väntade några sekunder, sedan sa han:
- Vet du inte vad du ska säga nu? VA? nästan skrek Justin. Jag blev rädd och backade nått steg. Justin kollade snabbt på mig och la handen runt min midja och drog in mig i hans omfamning. Han tryckte mig närmre sig. Som för att skydda mig från Kevin, som befann sig på andra sidan jordklotet.
- VA? skrek Justin och slängde på luren. Jag la armarna om hans hals och ställde mig på tå för att kunna kyssa han. Han besvarade kyssen. Jag avslutade kyssen och kollade han djupt in i ögonen.
- Jag älskar.. Justin avbröts av en knackning på dörren. Vi vände oss dit. Jag krånglade mig ur hans omfamning och gick mot dörren. Jag öppnade dörren försiktigt. Ute i koridoren stog Kenny.
- Hej! sa han glott och jag log mot honom.
- Hej.
- Vi ska åka till en resturang senare, sa han och jag nickade.
- Vi åker 7, sa han och jag nickade igen.
- Ses då, sa jag och han nickade och gick iväg. Jag vände mig om och gick mot Justin igen.
- Vi ska åta ute ikväll, sa jag och kollade upp i hans ögon.
- Måste vi? Jag nickade.
- Ja, det är bra, det kommer bli kul! sa jag glatt. Han kollade mot mig.
- Förlåt, för att jag blev så... arg, upprörd, sa han och kollade på mig med skuldkänsla i ögonen.
- Det gör inget, sa jag tyst och ställde mig framför honom. Han log ett litet leende och kollade mig medlidsamt i ögonen.
- Jag älskar dig, sa han och jag svarade snabbt.
- Jag älskar dig med, han lutade sig ner och kysste mig långsamt och passionerat.

- Vad ska jag ha på mig? skrek jag nästan i panik. Jag stog bredvid sängen och höll upp två klännigar, en svart och en silvrig. Justin ryckte på axlarna och studerade min kropp.
- Snygging, sa han och log ett flörtigt leende.
- Det var random, sa jag och skrattade. Jag kollade ner på klänningarna en stund och sa sedan.
- Men allvarligt, vilken ska jag ha?
- Jag menar det, du är sjukt snygg, sa han och jag suckade.
- Det är omöjligt att prata med dig! Han skrattade och slet blicken från min kropp, vi fick ögonkontakt och jag höjde ögonbrynen.
- Allvarligt! VILKEN! sa jag tydligt.
- Den svarta, sa han och jag skrattade. Jag hade bara ett alldeles för kort linne och ett par kort korta shorts på mig.
- Okej, sa jag och drog av mig tröjan.
- Och dessa, sa han och räkte mig ett par svarta pumps, de hade jag nästan glömt att jag tagit med!
- Tack, sa jag och tog tag i pumpsen. Jag slängde de på sängen och bytte om till den svarta klänningen. När jag var klar kletade jag på lite på maskara på ögonfransarna.

 
Justin hade på sig ett par jeans och en shorta. Jag älskade det!
__________________________________________

 
 
 
Ingen bild

Mathilda

18 mars 2012 00:04

neeeeeeeeeeeeeer ♥♥

zallysmattesnoveller

18 mars 2012 13:06

tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zallysmattesnoveller - 27 mars 2012 22:34


________________________________________________   27 mars: Kap 59: Beliebers   bild1,bild2  ------------------------------------------------   Efter 15 minuter fick vi vad vi beställt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle äta. Me...

Av zallysmattesnoveller - 22 mars 2012 21:23

__________________________________________22 mars: Kap 58: The resturang del 2------------------------------------------   - Ska vi gå? frågade jag Justin, han stog framför speglen oc gjorde samma sak han gjort de senaste minuterna. Fixa håret. - Mmm...

Av zallysmattesnoveller - 18 mars 2012 13:07

HEJ allihopa! Nu har jag en viktigt sak att säga! Gå in på denna bloggen, det är min andra novellblogg!   http://mybieberlovestorys.blogg.se/ http://mybieberlovestorys.blogg.se/ HÄR    Det skulle betyda<3 KOMMENTERA OCKSÅ<3     ...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 20:24

HEJ kommer ett nytt inlägg om en stund, men först vill jag bara tala om att alla måste kolla in här: TADA. Där kommer min andra novell vara, när denna tar slut! :D ...

Av zallysmattesnoveller - 15 mars 2012 21:25

HEJ NU KOMMER ETT TILL! :D   ________________________________________________15 mars: Kap 56: No, you don't have to!-------------------------------------------------   Vad hade mobilen visat? Hjärtat skenade iväg när hissen stannade på min våning...

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards