zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av zallysmattesnoveller - 5 mars 2012 22:58

Hej kommer ett sådär långt idag ;( Aja kommer iaf något ;))


KOMMENTERA! 


______________________________________________

5 mars: Kap 53: Twitter!

-----------------------------------------

 

När datan startat tryckte jag på skype knappen och skype startades. Jag loggade in och kollade om Justin var online, det var han och jag tryckte på hans välkända profilbild. Bilden var på mig, en ovanligt ful bild på mig. Jag skrattade och såg inte klokt ut, det enda jag gillade med bilden var Justin. Han satt bredvid och log mot mig. Jag sneglade mot honom på bilden med, men det såg bara konstigt ut. Justin hade öppnat ett videosamtal med mig och jag accepterade. Det startades upp och jag fick fra Justin på skärmen.
- Hej älskling, sa han och log stort.
- Hej My Sweetheart, sa jag och vi båda skrattade.
- Sååå.... började han. Jag fattade vart han ville komma.
- Gissa, sa jag retsamt och han såg helt plötsligt ledsen ut.
- Du fick inte eller hur? sa han sorgset och jag log stort och han kollade chockat på mig.
- FICK DU? sa han högt och glatt. Jag nickade och han skrek.
- YES! När? Hur? Var? Jag skrattade och han skrattade också.
- När, jag vet inte riktigt.. När kan dit plan komma? frågade jag.
- När som, sa han och jag nickade.
- Hur, ditt plan, sa jag och vi båda skrattade. Var, hem till dig, tror jag, sa jag och skrattade.
- Ska du sova på hotell då? frågade Justin sarkastiskt och jag såg allvarlig ut.
- Ja, tuvärr, skojade jag och Justin kollade chockat på mig.
- Ska du?
- Nej dummer, skrattade jag, han började skratta direkt efter mig och jag förklarade sedan.
- Mamma kommer boka ett rum på något hotell någonstans, men nycklen kommer väll bara ligga och damma i något hörn i din lägenhet antar jag, sa jag och båda började skratta.
- Det kommer den, sa Justin självsäkert och jag log.
- Så när vill du komma hit? Imorgon?
- Gärna! Det skulle vara härligt! sa jag. Han log mot mig.
- Vänta jag kommer snart, sa jag och han nickade.
- Okej, sa han och jag reste mig från stolen. Jag sprang ner för trappan och letade upp mamma, som satt i vardagsrummet.
- Mamma, jag chattar med Justin, så när får jag åka?
- När vill du åka?
- Imorgon, sa jag allvarligt och hon kollade på mig.
- Inte imon, sa hon kallt och jag nickade.
- Om en vecka? frågade jag och hon nickade.
- Det lät mer rimligt, det skrek innuti mig. YES JAG FICK ÅKA! Jag skulle få träffa Justin snart! Personen jag saknade mest av allt.
En vecka hade gått och de gav inte upp i skolan, det mobbade mig fortfarande. Jag fick aldrig vara ifred. Men snart skulle jag. För det var en dag kvar innan jag skulle få flyga till LA, och träffa världens kändaste kille, undertäcknat, min pojkvän. Som jag inte träffat utanför data skärmen på, jag vet inte? Flera månader. Jag saknade ihäl mig. Allt var färdig packat och jag stog närstan i hallen och väntade på att mamma skulle komma hem på fredagen. Jag åt lite och satte mig sedan i soffan och öppnade mobilen, sedan gick jag in på twitter. Jag kollade lite inlägg. Jag hade ca 10 followers, och en av de var Justin. Det var jag glad över. Jag följde han med, såklart. Jag kollade in på hans senaste tweet och kollade sedan runt lite på tweeten till honom. Det var väldigt många fina tweet som, ' I love u Justin you are my everything!<3 ' JAg retweetade några inlägg och skrev sedan ett eget, till han. Det fick stå:
' I love u Justin<3 ' Jag skrev det enkelt och lätt för att det inte skulle dra åt sig så mycket uppmärksamhet. Det ville jag inte, inte än iallafall. SEdan skrev jag ett på min egna logg, eller vad det nu hette. Det fick stå:
' I miss u so much, but I see u in LA tomorrow, see you soon <3 Love u<3 ' Ingen visste vem det var ifrån, förutom personen det var till, Justin.

_________________________________________
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards