zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av zallysmattesnoveller - 27 mars 2012 22:34

________________________________________________


27 mars: Kap 59: Beliebers


bild1,bild2 

------------------------------------------------


Efter 15 minuter fick vi vad vi beställt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle äta. Men blev nöjd, Justin hade bra smak för mat! Jag visste inte var det var, men det var gott! Det pratades mycket vid vårt bord inne på resturangen. Men de flesta andra bord var ganska tysta.
- Varför är de så tysta? viskade jag tyst till Justin. Han ryckte på axlarna.
- Har ingen aning, sa han och jag kollade runt resturangen. Det var många som kollade på oss. Vissa försökte dölja det. Men man såg det, tydligt. Jag möte flera blickar, men efter högst en sekund bröt de ögonkontakten och kollade bort. Konstigt, tyckte jag. Jag gillade det inte. Jag var ju en vanlig person ändå! Även fast jag var tillsammans med Justin. Jag kollade runt lite i resturangen igen, sedan struntade jag i det. När vi ätit klart gick vi ut till bilarna. Påväg ut var det ett tiotal beliebers som kom fram och frågade Justin om bild och autograf. Jag ställde upp och tog alla bilder. Alla var så snälla och gulliga. De log hela tiden och kramade tajt om Justin. Justin var gullig mot de med. Han ställde gärna upp på hur många foton de än ville ta. Kenny stannade och såg på, de andra livvakterna gick iväg. Men Kenny stog kvar och väntade på mig och Justin. Tjejerna, som kände varann, ville sen ha en bild med båda mig och Justin, så Kenny fick snällt gå med på att ta bilderna. Tjejerna såg fruktansvärt glada när de gick iväg från platsen, skrattandes. Jag log mot de där de gick, Justin med, sedan gick vi vidare till bilen. Jag satte mig snabbt ner. Jusitn satte sig på andra sidan och tog tag i min hand. Han lekte lite med mina fingrar. Jag drog upp mobilen med högerhanden och kollade klockan, kvart i 7. Jag la ner den igen och kollade ut från fönstret. Plötsligt kände jag Justin sida mot min.
- Tröttnade du på mellanrummet? frågade jag retligt och han nickade barnsligt. Jag skrattade och kysste han på kinden.
- Jag med, sa jag och lutade huvudet mot hans axel, han kysste mig på pannan innan han lutade sig mot mitt huvud.


________________________________________________



FÖRLÅT FÖR SÅ KORT ;'''''''''ccc

hinner inte

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards