zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av zallysmattesnoveller - 6 mars 2012 21:31
_________________________________________

5 mars: Kap 54: The surprise del 1

------------------------------------------

 

Jag kunde inte koncentrera mig. Det gick inte, jag saknade henne för mycket!
- Justin! sa Scooter. Jag kollade upp och nickade.
- Ja?
- Vad tycker du? frågade han och jag tittade frågande på honom.
- Va?
- Du måste lyssna, sa han och kollade strängt på mig, jag nickade.
- Paus, sa han sedan och jag log tacksamt mot honom. Jag reste mig upp och gick ut ur rummet. Jag gick in i ett annat rum och satte mig i soffan som stog inne i rummet. Jag drog upp mobilen ur fickan och la mig ner i soffan istället. Jag öppnade twitter och retweetade flera inlägg, jag började också följa några beliebers. Jag hade ett stort leende på mina läppar när jag öppnade Heddas twitter. Hennes senaste tweet löd såhär:
' I miss u so much, but I see u in LA tomorrow, see you soon <3 Love u<3 ' Jag retweetade men skrev inget tillbaka. Jag skrev istället på min egna twitter.
' I miss u more, you know it ;) ' Jag twittrade det och fick massor av retweetningar på direkten, och svar. Några löd:
' Who? =) Me? xD No, seriously, who?=) ' Jag skrattade lite och retweetade den.
' Who? :) We stand behind you, whoever it is, you know that right? '
' I know who, me! :D '
Jag skrattade lite och retweetade de. Jag skrev ett till tweet.
' You will know who it is someday but not today, ok? #bestfansintheworld BELIEBERS '
- Justin, dags att jobba igen! skrek Scooter, eller någon från rummet jag kommit ifrån.
- Kommer, sa jag och reste mig upp.
- Hur mycket vi då kommer kunna jobba, hörde jag han mumla, jag skrattade till och sprang mot rummet de befann sig i.

-------------------------------------------

   

Justin hade retweetat mitt inlägg, så jag retweetade hans. Jag var så nervös för att åka dit. Äntligen. Jag skulle precis springa ner för trappan när min mobil ringde. Det stog dolt nummer på skärmen. Jag rynkade pannan och svarade.
- Scooter, är det Hedda? frågade han och jag svarade lättat.
- Hej! Aa det är det, jag skrattade till och Scooter började prata igen.
- Har du packat klart och så? För du kan åka ikväll om du vill, sa han och mitt hjärta hoppade ett extra slag.
- Det skulle jag gärna vilja! sa jag och han skrattade.
- Justin också, kan typ inte jobba med han, han koncentrerar sig inte så bra just nu, han kommer inte få reda på att du kommer, jag skrattade till och nickade.
- Jag kommer! Haha, hoppas han blir glad! sa jag och han skrattade till.
- Bra, flyget går halv 6 ikväll, hemmifrån dig då, Sverige, din tid. Jag kollade på klockan. 3. Jag skulle hinna.
- Är det ert plan? frågade jag försiktigt.
- Nej, men vi betalar.
- Det behöver ni... började jag men han avbröt.
- Det är vi som vill ha hit dig, vi betalar, jag gav upp och skrattade till.
- Okej då! Men var ska jag få biljetterna?
- De är förbokade i mitt namn säg bara Scooter Braun, så kommer hon ge dig biljetter. Okej? Jag nickade och sa tack, sedan avbröt jag samtalet. Jag skulle få åka dit tidigare! Och Justin visste inget!

_____________________________________________
 
   
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards