zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av zallysmattesnoveller - 1 mars 2012 21:23

HEJ HEJ! :D 


GRATTIS JUSTIN:


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


---------------------------------------------------------


Nu kommer ett till inlägg ; :)))



___________________________________________


1 mars: Kap 50: An idea!

Blev helt fel med tidszon saken idag, men men ;3<3

--------------------------------------

 

Jag kom på att jag hade böckerna till första lektionen med mig och gick iväg till skåpet igen. Jag tog ut matte böckerna och stängde skåpet.
- Bu, jag hoppade till och kollade åt höger. Där stog personen jag alldra helst inte ville träffa just nu, eller näst helst inte ville träffa, personen jag absolut inte ville träffa var Kevin.
- Sara, sa jag kort och hon log.
- Ja, det är jag, sa hon och jag ville spy på henne. Hon nästan hånflinade mot mig.
- Vad vill du? frågade jag strängt. Hon höll den ena handen bakom ryggen och tog nu upp den för att visa mig något.
- Detta, sa hon och visade mig hennes mobil. Det var en redigerad bild. På min och Kevin. Det såg ut som om vi hånglade.
- Vad ska jag göra? sa jag snabbt.

-------------------------------------

 

- Så hur har du det nu JB? Saknar du någon? sa interjuvaren jag alltid glömde namnet på och blinkade med ena ögat. Jag skrattade till och log.
- Ja, det gör jag, sa jag och interjuvaren log.
- Vill du gå in på ditaljer? Jag nickade.
- Jag säger inte vad personen heter eller bor, sa jag och han nickade.
- Det behöver du inte, hur träffades ni? Är ni ihop? frågade han.
- Vi träffades i Canada. Ja, det tror jag, sa jag och log, publiken aploderade. Jag älskade hur mina beliebers reagerade på att jag hade tjej. De hade respekt. Det älskar jag de för.
- Hur länge har ni känt varann? frågade han.
- Jag vet inte riktigt, sa jag och tänkte efter. Ett halv år snart, tror jag.
- Håller ni bra kontakt, när han frågade det blev jag osäker.
- Nej, det gör vi inte, förra veckan hade vi inte sets på..... jag funderade lite, cirka 2 månader nästan, sa jag och såg ledsen ut.
- Åk till henne! skrek någon från publiken. Jag kollade ut, men kunde inte se vem det var som skrikit.
- Det vill jag hemskt gärna göra, sa jag och log mot publiken.
- Hon kanske kan komma hit? frågade någon i publiken igen.
- Kanske, sa jag hoppfullt. Jag log och vissa i publiken skrek. Resten av interjuven kunde jag knappt koncentrera mig. När interjuven var klar gick jag runt utan att veta vart jag skulle, tills Kenny hittade mig. Han hjälpte mig ut i bilen. När jag äntligen satt mig ner i sätet tog jag upp mobilen. Jag hade fått ett sms, av Hedda.
' Hej! Det kommer snart läggas ut en bild på instagram och flera andra ställen med en bild på mig som pussar en kille, Kevin han som jag pratade om innan, på kinden. Denna bilden är sann, men som jag pratade med dig om innan tvingade han mig, ok? Älskar dig Din Hedda<3' Jag kollade ner på texten och gick sedan in på instagram. Jag letade efter någon Kevin, och kom slutligen in på rätt, där var den. Bilden, men det var flera bilder. Jag kollade in på den första bilden. Där stog hon Hedda. Jag började nästan gråta, även fast jag bara såg henne bakifrån var hon så vacker. Hon pussade en kille på kinden, Kevin. Jag kunde inte hjälpa det, men jag blev lite avundsjuk, men inte mycket. Pip. Min mobil pep till, ett sms till från Hedda.
' Asså, jag börjar bli rätt trött på Kevin nu, de har redigerat en bild på mig och han, så att det ser ut som om vi hånglar! Det gör vi inte! Jag lovar! Okej?<3 ÄLSKAR DIG! ' Jag skickade snabbt tillbaka att det var okej. Kenny som satt bredvid mig kollade mot min mobil. Han skrattade när han såg vem jag messade. Jag kollade upp mot han och log.
- Det var 2 månader sedan vi sågs nu, sa jag och han slutade skratta.
- Längtar du efter henne? frågade han och jag nickade allvarligt. Jag öppnade mina bilder i mobilen och klickade in på bilden jag tagit senast på oss, när jag skulle åka hem. Båda såg överdrivet ledsna ut, trodde vi då. Vi hade kommit överens om att vi skulle ses snart. Det hade vi inte gjort. Det var mer än 2 månader sedan. Sedan hade vi möts en gång, som hastigast. I princip hunnit hälsa på varann och kramats lite. Hennes föreldrar hade varit med, hela tiden. Och hon kände sig obekväm med de i närheten. Om vi träffades nu snart skulle jag fullkomligt skita i om de var nära eller inte. Jag skulle kyssa henne endå. Kenny avbröt mina tankar.
- Mycket? Jag nickade.
- Mer än jag typ gjort någontin, sa jag och kollade ner på bilden igen. Kenny kollade också ner.
- Du kan ju inte åka härifrån.... sa han och jag kollade upp på honom.
- Men...?
- Hon kanske kan komma hit?
- Kan hon? Han nickade allvarligt.

-----------------------------------

 

Min mobil pep till. Skolan var snart över. Jag hade 1 lektion kvar. Det var skönt, änligen slapp jag det. Saras ord kom upp i mitt huvud.
- Inget. Det ekade nästan. Bilden var uppe på nätet. Fan. Jag tog disret upp mobilen ur fickan. Sms, från Justin. Jag log stort och kollade det.
' Kenny fick just en ide, vill inte ta det över sms, skype ikväll? Din tid ;3 Halv 7?=) '
' VISST! Spänningen stiger..... ' skrev jag tillbaka. Jag la ner mobilen i fickan igen och fortsatte med det jag höll på med, som var näst intill omöjligt. Jag var för glad, och nervös. Vad var det han inte ville?

_______________________________________

Vet tuvärr inte när nästa kommer<3 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards