zallysmattesnoveller

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

11 mars: Kap 55: The message

Av zallysmattesnoveller - 13 mars 2012 23:24
______________________________________________

11 mars: Kap 55: The message

---------------------------------------------

 

Det plingade till i mobilen och jag tog förvånat upp den. Jag visste att jag igentligen inte fick, men jag gjorde det endå. Det stog på min hotmail att Hedda hade tweetat något på twitter jag gick in på twitter och tittade igenom hennes inlägg. Det tog inte långt tid för mi att hitta det rätta. När jag läste det tappade jag nästan hakan. De stog:
' See my baby through the window, have miss u so much!! Look back! SURPRISE! @justinbieber ' Jag hann inte kolla bak innan jag kände två armar om min hals. Jag var i chock. Jag hörde att hon hulkade till och började gråta. Jag la händerna på hennes axlar och drog in hennes underbara doft.
- Justin, vikade hon i mitt öra. Hon lossade greppet och mig och jag flög upp från stolen. Jag flög snabbt in i hennes omfamning och kysste intensivt. Jag lyfte upp hennes ben på min höft. Jag hade längtat efter denna kyssen hur länge som helst nu! Och äntligen kom den, det var underbart, bättre än vad jag förväntat mig. Till vi hörde något från dörren.
- Mhhmm... sa någon, vi valde att ignorera det.
- Ja... sa rösten igen. Jag valde att ignorera det, men inte Hedda, hon avslutade kyssen och kollade mot dörren. Hon log lite, jag visste inte ens vad hon log mot, jag kunde inte dra min blick från hennes otroligt vackra ansikte. Jag drog hennes ansikte mot mitt igen och kysste henne, fortfarande intensivt, men lite lugnare denna gången. Hon hoppade ner från mina höfter och avslutade kyssen.
- Justin, du måste jobba lite nu, sa rösten jag hörde att det var Scooter. Hur kunde man vara så grym, okej jag överdrev, men endå. Jag hade inte träffat min flickvän på flera månader, i verkliga livet och han ville att jag skulle jobba? Jag valde att inte lyssna på honom, igen. Jag började kyssa min flickvän igen och hon besvarade kyssen, som tur va.
- Justin, jag menar allvar. Jag skickade hit henne för att du skulle jobba, inte för att du inte skulle det. Hedda avslutade kyssen.
- Han har rätt, sa hon och la armarna om min nacke. Hon kysste mig på kinden och kramade om henne. Jag la mina händer på hennes rygg och stoppade henne när hon försökte ta sig ur greppet.
- Bara en till? sa jag och log. Hon skrattade och lutade sig upp mot mina läppar igen. Våra läppar mötes i en kort kyss, jag ville bara ha mer.
- Du kan sitta där ute, sa Scooter och pekade mot soffan på andra sidan glaset. Hon log och nickade mot honom. Jag släppte henne motvilligt och hon gick iväg mot dörren. När Scooter tittade bort mot personen jag aldrig minns namnet på sprang jag snabbt efter henne in i rummet på andra sidan glaset. Hon hade hunnit sätta sig ner i soffan, även fast det bara gått 1 minut. Jag damp ner bredvid henne. Hon hade dragit upp sina fötter mot ansiktet och kollade upp mot mig med ett leende.
- Jag älskar dig, sa jag och närmade mig hennes ansikte. Hon tog ner sina ben och vände sig mot mig. Jag la min ena hand kupad runt hennes nacke och hon la sig på min rygg. Jag smekte henne över kinden innan jag kysste henne pensionerat. Vi avbröts efter en stund av Scooter igen. Han öppnade dörren mellan rummen och ropade på mig. Jag struntade först i han. Innan Hedda avbröt kyssen och pussade mig istället en gång på kinden innan hon gjorde en gest som betydde gå-nu-dit-och-jobb-jag-kommer-vara-här-hela-tiden, jag skrattade och kysste henne en sista gång på nästippen innan jag sprang iväg mot det andra rummet.
En halvtimme efter jag började jobba somnade Hedda. Hon sov fridfullt i fotöljen. Jag kollade länge på henne. Scooter följde min blick och fick syn på min lilla ängel. Han skrattade till och kollade på mig.
- Nu kan du ju jobba utan att tänka på att hon sitter där och väntar. Jag skrattade och skakade på huvudet.
- Nej, de kommer jag inte kunna. Han skrattade. Vi fortsatte jobba i 1 timme efter det. Jag gick ut och satte mig på knä framför Hedda några gånger när vi hade rast. Men var noga med att inte väcka henne. Jag bara tittade på henne. Det kändes lite som att spionera, men jag kunde inte hjälpa det. När jag gick in det andra rummet kändes det som om jag lämnade min andra halva kvar, på andra sidan glaset.
- Så, nu tycker jag att vi slutar, sa Scooter och jag gjorde ett segertecken med armen.
- Yes! små skrek jag samtidigt och packade ihop mina få saker. Jag la ner mobilen i fickan och gick ut till Heddas lilla rum. Jag satte mig framför henne och la armarna om hennes rygg och knäväck. Sedan lyfte jag upp henne i famnen. Hennes ögonlock fladrade till och jag hyshade henne långsamt.
- Shh, fortsätt sov babe, sa jag och hon somnade långsamt igen, samtidigt som hon log lite smått. Jag pussade henne så gott jag kunde på kinden.
- Justin, vi måste gå nu, jag nickade och gjorde sedan en gest mot Heddas mobil som låg kvarglömd på soffan.
- Kan du ta den? frågade jag och Scooter gick fram till den och tog långsamt upp den.
- Ehhm.. började han. Justin.. Hon har typ fått ett sms.Jag och tog ett steg fram imot han. Jag kollade ner mot mobilen och såg smset. Hon hade berättat om de. Jag fattade inte ett ord vad som stog, men kunde förstå att det inte var så snällt.
- Lägg den i min ficka, sa jag och han hjälpte mig att lägga den där, utan att störa Hedda, såklart. När han hade lagt den i fickan började vi gå ut från byggnaden. Vi gick ett bakväg. Det var bara några få papparassiz som hade kommit fram. Men jag skyddade Hedda så mycket jag kunde. Det var ju lite avslöjande att jag bar henne, men det fick bli så nu. Jag gick runt den stora range overn och hjälpte Hedda ner i sätet. Hon vaknade och log tacksamt mot mig, jag kysste henne på läpparna i en mjuk kyss och hjälpte henne sedan med bältet. Hon log ennu en gång mot mig och gjorde det själv. Jag stängde sedan igen bildörren och satte mig på andra sidan. Jag satte mig i mitten och hade armarna om Hedda hela tiden. Kenny körde bilen och log stort mot Hedda i backspeglen, och hon log tillbaka. Jag drog upp nycklarna till lägenheten ur fickan och fingrade lite på de. När Kenny stannade bilen gick vi båda snabbt ur. Det hade samlats några få papparassiz runt bilen när vi stannat, men Kenny kunde lätt komma förbi de. Jag och Hedda gick tät vid varann, jag hade armen om hennes midja. Hon sa inget, men jag visste att hon tyckte det var jobbigt. När vi kommit in i recepitionen tvärstannade hon och slog mot sina lår.
- MIN MOBIL! sa hon i panik. Jag skrattade och började rota i vänster fickan. Jag tog tag om mobilen och drog up den.
- Tada, jag har den, hon skrattade och kramade om mig i en snabb kram. Hon log stort mot mig när hon låste upp mobilen. Hon kollade på skärmen och hennes leende slocknade.
- Vad är det? frågade jag oroligt och gick fram till henne.
- Inget, hon gav mig en blick som betydde, berättar-sedan. Jag nickade och satte på mig ett på klistrat leende.

------------------------------------------------

 

Meddelandet hade kommit som en chock. Hur fan fick det reda på att jag var här? Jag kollade på det en till gång och läste snabbt igenom det:
' Hej, hur är det i LA? Träffar du din "kändis pojkvän"? Eller du kanske bara ljög din lilla gris? Det är ju ganska otänkbart att Justin skulle vilja ha dig, din fuuula bitch! '
Jag fick rysningar av det. Vad ville han? Bara tortera mig, antagligen.
- Vad är det? frågade Justin oroligt och gick fram till mig.
- Inget, sa jag och gav han en blick som betydde, berättar-sedan. Han nickade och log sedan, jag följde hans exempel, och steg. Vi båda började gå mot hissen. Men Kenny efter oss, såklart.

________________________________________________
 
 
Förlåt för dålig uppdatering! MEN HAR EN BRA NYHET! 
KLICKA HÄR för att komma till min andra blogg, som jag kommer lägga in en novell på inom kort! CHECKA IN! 
Kommer inte komma ett inlägg imon, måste plugga prov ;/ har fullt uppD; Men kommer förhoppnings vis på torsdag ;D
SE U SOON SWEETIES!
   


 
 
Ingen bild

Mathilda

14 mars 2012 22:49

meeeeeeeeer :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zallysmattesnoveller - 27 mars 2012 22:34


________________________________________________   27 mars: Kap 59: Beliebers   bild1,bild2  ------------------------------------------------   Efter 15 minuter fick vi vad vi beställt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle äta. Me...

Av zallysmattesnoveller - 22 mars 2012 21:23

__________________________________________22 mars: Kap 58: The resturang del 2------------------------------------------   - Ska vi gå? frågade jag Justin, han stog framför speglen oc gjorde samma sak han gjort de senaste minuterna. Fixa håret. - Mmm...

Av zallysmattesnoveller - 18 mars 2012 13:07

HEJ allihopa! Nu har jag en viktigt sak att säga! Gå in på denna bloggen, det är min andra novellblogg!   http://mybieberlovestorys.blogg.se/ http://mybieberlovestorys.blogg.se/ HÄR    Det skulle betyda<3 KOMMENTERA OCKSÅ<3     ...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 22:05


HEJ NU KOMMER DET MER!    _____________________________________________17 mars: Kap 57: The resturang del 1 ---------------------------------------------   Justin bet långsamt ihop. Jag la försiktigt handen på Justin övre-arm och drog den upp...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 20:24

HEJ kommer ett nytt inlägg om en stund, men först vill jag bara tala om att alla måste kolla in här: TADA. Där kommer min andra novell vara, när denna tar slut! :D ...

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards