zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av zallysmattesnoveller - 11 mars 2012 21:29
____________________________________________

11 mars: Kap 55: I LOVE YOU

--------------------------------------------

 

Jag gick runt i byggnaden i flera minuter utan att hitta rätt. Jag gick säkert i cirklar! Jag gick förbi en svart dörr. Jag stannade och öppnade försiktigt dörren. Det första jag såg var en stor glasvägg, jag kollade runt i rummet. Sedan såg jag ryggtavlan av en brunhårig kille. Han hade en svart keps på sig. Mitt hjärta började dunka snabbare och snabbare. Jag var nära på att skrika så glad var jag. Gud vad jag saknade honom! Jag gick in mot rummet. Det var glasvägg imellan de två rummen. Det var en liten soffa i det första rummet. Justin hade inte sätt mig ennu. Det satt en annan kille framför honom. Jag satte mig ner i soffan och han kollade upp mot mig. Vi fick ögonkontakt och jag skakade dramatiskt på huvudet. Han rörde inte en min, antagligen för att inte Justin skulle misstänka något. Jag tog upp mobilen och öppnade mobilkamran. Jag tog ett foto mot fönstret. Det speglade sig lite i fotot. Men jag älskade det. Jag la mobilen på soffan bredvid mig. Jag satt bara där i soffan. Jag vet inte hur mycket, kanske 1 timme? 1 och ½? Jag bara satt där och stirrade på honom. Stirrade i hans nacke. Sedan kom jag på en ide! Jag reste mig upp från soffan, tog mobilen och gick bort till dörren. Jag visste att Justin var inne på twitter nästan hela tiden och kollade på vad jag tweetade. Jag låste upp mobilen och öppnade twitter. Sedan gick jag in på att skriva ett nytt tweet. Jag skrev:
' See my baby through the window, have miss u so much!! Look back! SURPRISE! @justinbieber ' Jag la till bilden jag tagit för en ganska lång stund sedan. Jag la högerhanden på handtaget och var nära på att trycka ner det. Jag tweetade twittret och kollade genom fönstret. Justin tog upp sin mobil och jag öppnade så tyst jag kunde dörren. Jag såg Justins kolla på mobilen, på mitt tweet. Jag tassade mot han. Jag stannade inte utan sprang fram och slängde mig över honom. Jag stog där med armarna om hans axlar. Gråten satt i halsen. Jag hulkade till och tårarna började rinna ner för kinderna. Mitt hår hängde ner för Justins axlar och han hade händerna på mina armar. Han sa inget, chock? Jag letade efter Justins nacke och hittade den, jag drog in hans doft. Han luktade underbart!
- Justin, viskade jag i hans öra. Jag lossade greppet om hon och han flög upp från stolen. Han vände sig om och sprang in i min famn. Han bar upp mig kysste min intensivt på läpparna. Jag besvarade lika intensivt kyssen, han hade handen om min nacke och tryckte mig närmre sig, som nästan var omöjligt. Jag va redan så nära. Han kysste mig intentivare och intensivare. Jag tänkte inte på något annat, bara att jag och Justin stog i det rummet och hade saknat varanndra, så innerligt. Vi var tvugna att kyssas!
- Mhhmm... hörde vi som en harkling. Jag avslutade kyssen och kollade mot stället vi hört harklingen.
- Ja... sa rösten igen. Där stog Scooter. Jag log lite mot honom. Justin kysste mig igen men tog det lite lugnare denna gången. Jag hoppade ner från Justins höfter till golvet och avslutade kyssen.
- Justin, du måste jobba lite nu, sa Scooter. Justin lyssnade inte, han började kyssa mig på läpparna igen och jag kunde inte stå imot, jag fortsatte kyssa honom.

______________________________________________


Nu hare kommit mer! ;D

   
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards