zallysmattesnoveller

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

22 mars: Kap 58: The resturang del 2

Av zallysmattesnoveller - 22 mars 2012 21:23
__________________________________________

22 mars: Kap 58: The resturang del 2

------------------------------------------

 

- Ska vi gå? frågade jag Justin, han stog framför speglen oc gjorde samma sak han gjort de senaste minuterna. Fixa håret.
- Mmmh... sa han och jag skrattade. Jag började försiktigt gå mot dörren, jag hade pumpsen på mig och var lite ovan att gå i klackskor. Jag gick aldrig med de i skolan och hade inte gått på fest det senaste halv året. Jag gillade inte att festa så mycket. Inte utan Justin. Justin slet blicken från sin spegel bild till mig. Jag log och kollade låtsas-ledsamt på honom.
- Gillar du din spegelbild? frågade jag fånigt och han skrattade. Han ryckte på axlarna.
- Jag måste ju fixa håret, jag skrattade och nickade allvarligt.
- VISST, sa jag och han skrattade. Hon sprang plötsligt fram till mig och bärde upp mig i sin famn, han snurrade mig runt sig och jag skrattade hejdlöst.
- Justin! skrek jag och han skrattade. Han stannade och drog mig tät intill sig.
- Jag älskar dig, det vet du va? Du är mitt liv Hedda! sa han allvarligt och jag skrattade och skakade på huvudet.
- Jag älskar dig med, och dina beliebers, sa jag och han nickade.
- Du och mina beliebers, sa han kärleksfullt. Han la försiktigt hans hand på min nacke och lutade sig försiktigt närmre mig. Efter några sekunder möttes våra läppar i en passionerad kyss. Jag ville aldrig stoppa den kyssen, aldrig!
*Knack, knack*
Det knackade hårt på dörren. Jag ryckte till och avslutade kyssen. Jag suckade och tog ett steg mot dörren. Justin ställde sig bakom mig med armarna om min midja, han la handerna försiktigt på min mage och lutade sitt huvud mot mitt. Jag log lite innan jag öppnade dörren och möttes av Scooters irriterade min.
- Vad gör ni? Vi ska vara där nere nu, skynda er! sa han surt och tog tag om Justins handled. Jag sprang snabbt ut från rummet och Justin var mig hack i häl. Justin hade ryckt åt sig nycklen i sista sekund och räkte stolt upp de mot mig.
- Jag hann! Jag skrattade. Jag lossade taget om mina höfter och kopplade ihop våra händer istället. Han lutade sig ner mot mig och kysste mig passionerat. Scooter harklade sig och jag avslutade kyssen, Justin kollade låtsas-surt på mig och suckade. Jag skrattade och puttade till han på armen.
- Jag älskar dig också, sa jag och han log stort.
- Jag älskar dig mer, jag skakade på huvudet.
- O-M-Ö-J-L-I-G-T! bokstaverade jag.
- M-Ö-J-L-I-G-T! Jag skrattade och skakade på huvudet. Vi stog utanför hissen och Scooter började att gå in, sedan gick jag in, tät följt av Justin. Vi började åka ner och gick sedan ut till bilen. Allt folk var redan samlat och de såg lite halvglada ut. Justin pekade på bilen vi skulle sitta i och jag började gå mot den, Justin var precis bakom mig och höll upp dörren för mig när jag skulle kliva in.
- Gentleman? sa jag ironiskt och han nickade stolt.
- Alltid, jag skrattade och satte mig tillrätta i sätet. Justin satte sig tät bredvid mig och kramade om min hand hårt. Han lutade sig fram och viskade lågt i mitt öra:
- Jag älskar dig... Jag log och nickade.
- Jag älskar dig med. Han kysste mig passionerat till Kenny hoppade in i bilen. Då avbröt jag kyssen och Justin tittade halvsurt på mig igen. Jag skrattade bara.
Vi körde in på en bakvägs-parkering. Justin hoppade först ut och drog mjukt med mig. Jag följde honom och gick ut. När jag tog det första steget ut från bilen drog Justin tag i mig och drog mig tät intill sig. Jag skrattade. Han log stort och kyssen mig passionerat på läpparna. Efter en stund hörde vi skor gå iväg och jag avslutade kyssen. Jag kollade mot ljudet, det var alla som gick iväg. De hade visst gett upp hoppet med att få med oss. Jag skrattade och kollade upp i Justins ögon igen. Jag gav han en lätt kyss på munnen innan jag började gå mot ingången, med Justin i släptåg. Han skrattade och sprang ikapp mig. Han släppte min hand och la den på min midja istället. Vi gick in och letade en stund efter de andra. Vi hittade de och satte oss vid deras bord. Inte förens vi satt oss ner, mitt imot varann. Märkte jag de andra som satt på resturangen. Alla kollade mot vårat håll, vissa viskade med varann och pekade mot Justin. Vi hade några livvakter runt bordet. Jag gillade det inte, ville inte bli beskyddad på det sättet. Jag var ju inte i livsfara. Fast det kändes endå betryggande att de stog där. Justin tog tag i min hand som låg på bordet. Jag kollade upp mot han och mötte hans guldiga ögon. Han lutade sig fram och viskade i mitt öra.
- Vad tänker du på? Jag fnissade till och viskade tillbaka.
- Livvakterna, sa jag försiktigt och han kollade mig rätt in i ögonen.
- Va?
- Det känns skumt att ha så många livvakter runt sig, sa jag och kollade överdrivet runt om mig. Han skrattade och nickade.
- För dig ja, sa han och jag nickade. Han kysste mig på kinden. Sedan kom beställningkillen. Han glodde nästan hela tiden på Justin. Han försökte att gömma det, men det gick sådär. Jag beställde samma som Justin, sa igentligen ingenting, bara samma och pekade på Justin. Han nickade och kollade på Justin igen. Justin hade nog märkt det, för han glodde på mig hela tiden.
- Var det allt? frågade mannen och Scooter som satt bredvid Justin nickade.
- Tack, mannen nickade och kollade på Justin igen innan han gick. Han tyckte väll att det var coolt att Justin Bieber hade varit på resturangen han jobbade på. Jag förstog jag. Om jag inte kännde Justin, eller var ihop med honom.

________________________________________________


FÖRLÅT FÖR LÅNG VÄNTETID<3
   


 
 
Ingen bild

Mathilda

22 mars 2012 23:23

meeeer :D ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zallysmattesnoveller - 27 mars 2012 22:34


________________________________________________   27 mars: Kap 59: Beliebers   bild1,bild2  ------------------------------------------------   Efter 15 minuter fick vi vad vi beställt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle äta. Me...

Av zallysmattesnoveller - 18 mars 2012 13:07

HEJ allihopa! Nu har jag en viktigt sak att säga! Gå in på denna bloggen, det är min andra novellblogg!   http://mybieberlovestorys.blogg.se/ http://mybieberlovestorys.blogg.se/ HÄR    Det skulle betyda<3 KOMMENTERA OCKSÅ<3     ...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 22:05


HEJ NU KOMMER DET MER!    _____________________________________________17 mars: Kap 57: The resturang del 1 ---------------------------------------------   Justin bet långsamt ihop. Jag la försiktigt handen på Justin övre-arm och drog den upp...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 20:24

HEJ kommer ett nytt inlägg om en stund, men först vill jag bara tala om att alla måste kolla in här: TADA. Där kommer min andra novell vara, när denna tar slut! :D ...

Av zallysmattesnoveller - 15 mars 2012 21:25

HEJ NU KOMMER ETT TILL! :D   ________________________________________________15 mars: Kap 56: No, you don't have to!-------------------------------------------------   Vad hade mobilen visat? Hjärtat skenade iväg när hissen stannade på min våning...

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards