zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av zallysmattesnoveller - 24 februari 2012 22:31

HEJ HEJ! :D Nu kommer det mer! LÄS OCH KOMMENTERA!!! :D


_________________________________

24 februari: Kap 45: Skype
---------------------------------

Jag tog ut smör och mjölk. Sedan tog jag ut pågenlimpan från brödkorgen. Jag bredde mackan och skar ost som jag la på smörgåsen. Jag åt upp den och satte mig sedan vid tv:n. Jag satte på tv och kände mig väldigt törstig. Jag gick tillbaka till köket och hällde upp ett glas mjölk.



" That should be me
holdin' your hand
that should be me
makin' you laugh
that should be me
this is so sad
that should be me
that should be me
that should be me "

Jag drack snabbt upp mjölken och satte den snabbt på diskbänken. Sedan sprang jag snabbt tillbaka till soffan och slängde mig i den. Jog kollade mot skärmen. MTV var på. Nere i ena hörnet stog det på engelska.
' Två timmar med BIEBER! ' Justins perfekta ansikte lyste upp skärmen när han sjöng låten ' That should be me ' Jag fortsatte kolla på pogramet och i slutet på videon var det en ganska kort interjuv med just Justin.
- I love u, viskade jag mot skärmen och sprang upp på mitt rum och hämtade mobilen. Jag sprang sedan ner igen och tog foto på skärmen. Jag skrev sedan ett kort sms till Justin där det stod att jag sett han på tv:n. Han messade tillbaka och svarade på båda mina sms. Han hade just vaknat. Klockan var runt 7 här. Jag visste inte hur mycket klockan var där. Han messade bland annat jag jag snart skulle komma och hälsa på. Att han skulle tjata, som han skrivit i sitt förra sms också. Jag skrattade lite åt det och skrev att jag gärna kom, dit han nu var, och hälsade på. Jag skrev också att jag hade det lite jobbigt i skolan och ville slippade det ett tag. En till låt spelades, de var ' Baby '. Jag sjöng med och hoppade upp ur soffan och började hoppa runt på golvet. Jag var så glad. Mobilen plingade till igen och det var ett sms från Justin.
' Du måste berätta mer! Skype, nu. ' var det enda han skrev. Jag skrattade tort åt hans sms och sprang upp på mitt rum för att hämta min data. Jag startade den påväg ner. Jag hoppade ner i soffan igen och hade datan i knät. Den startades och jag skrev in mitt välkända lösenord. ' JustinBieber ' Jag skrattade lite åt lösenordet medans jag startade upp Skype. Jag hette 'HeddaBennett' här och hade addat Justin någon månad tidigare. Jag loggade in. Justin var redan inne och vi starta webbkamra. Han log mot mig stort när hans ansikte lyste upp på skärmen.
- Gud vad jag har saknat dig! sa jag och var nära på att krama skärmen. Han skrattade och nickade lite.
- Jag har saknat dig mer!
- Det är omöjligt! sa jag och drog ut på de sista ordet.
- Nejdå, sa han och skrattade. Klockan hade blivit halv 8.
- Vänta lite, sa jag och vände skärmen mot tv:n. Han skrattade lite när han såg videon av han själv utföra ' U smile ' på MTV. JAg vände tillbaka skärmen mot mig och tittade frågande på honom.
- Vem vill du helst se? Mig eller dig?
- Diiiiig, sa han utdraget och jag skrattade.
- Är det snö hos er? frågade jag och han skakade på huvudet.
- Är det hos er? frågade han och jag nickade.
- Aa, ganska mycket, han skrattade och log sedan sexigt mot mig.
- Asså, vi måste verkligen träffas snart, jag saknar dig så att det gör ont, sa han och tittade kärleksfullt på mig. Jag nickade och det klumpade sig i halsen. Jag satte upp håret i en tofs och drog tjocktröjan hårdare om mig. Det var ganska kallt. Jag skulle be pappa att skruva upp värmen, som jag bett han gör flera gånger innan, och det hade han uppenbarligen inte gjort.
- Jag saknar dig, sa han och jag svarade honom lågt, kunde inte prata högre, då skulle tårarna rinna ner för kinderna utan att jag skulle kunna stoppa de.
- Jag saknar dig också, sa jag lågt.
Jag la mig ner i soffan med datan på knäna. Jag gäspade och Justin skrattade.
- Du är fruktansvärt snygg när du är tröt, sa han och jag skrattade.
- Ha-ha, visst, jag kollade på honom med en blick som betydde, såklart,jag,är,not.
- Det är du visst, snyggast, sa han och jag skrattade.
- Hur går det på turnen? frågade jag och han ryckte på axlarna.
- Som vanligt, det går fint, sa han och kollade på mig.
- Den enda nackdelen är att jag har varit borta från dig alldeles för länge, sa han.
- Haha, det är en nackdel, sa jag och skrattade.
- Vad hette skivan nu? frågade jag och han kollade otroligt sexigt på mig.
- Nja, jag kommer inte riktigt ihåg, han låtsades klia sig i huvudet och jag skrattade.
- Kommer du inte ihåg? frågade han och jag skakade på huvudet.
- Bel... började jag och han fortsatte.
- Ieve, kanske? Jag nickade på huvudet. Det kändes bekant.

--------------------------------

Justins perspektiv:

Hon nickade på huvudet och såg fundersam ut. Det brände till i hjärtat. Alfredo satt och tittade på mig. Han skrattade när jag halv skrek.
- JAG ÄLSKAR DIG! och tittade in i camen. Hedda skrattade och skrek tillbaka.
- JAG ÄLSKAR DIG!

________________________________

Inga bilder till kapitlet idag</3 Men kom en video :D
 
SES SNART Kommer ingen del imon 3; ska till Göteborghorseshow så hinner inte D; 
 
SES
 

   

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards