zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av zallysmattesnoveller - 16 februari 2012 16:28

Kommer skamligt lite nu, kanske kommer mer senare


____________________________________________________

16 februari: Kap 40: The mess del 1

---------------------------------------------------

Heddas perspektiv:

Jag tog min väska och packade den. Jag skulle gå hem. Jag satte på mig min jacka och gick hängde sedan väskan över axlarna och gick snabbt ut ur skolan. Jag gick samma väg jag åkt för en timme sedan. Jag svor och suckade innan jag påbörjade den långa vägen hem.
Jag öppnade dörren och gick in. Det var varmt inne, jag hackade tänder och det kändes som om mina fingrar och ansikte hade frusit till is. Jag slängde av mig jackan och la väskan framför dörren. Jag låste dörren och sprang upp. Jag hämtade rena underkläder, ett par svarta mjukisbyxor, en vit tröja och en svart tjocktröja. Sedan gick jag in i badrummet på övervåningen och slängde av mig alla kläderna. Jag la mina nya kläder på handfatet la de andra på golvet. Jag tog en handduk ur skåpet med handdukar och la den på toalett locket. Jag startade vattnet och väntade en stund innan det blev varmt då gick jag in i duschen och kände det varma vattnet värma upp min kropp.
Jag gick ut ur duschen och torkade mig. Jag började med att torka håret, sedan kroppeen. När jag var klar tog jag på mig de rena kläderna. Jag la handduken på huvudet så som man brukar och gick sedan snabbt in i mitt rum. Jag tryckte på starta knappen på datan och satte mig i sängen med min mobil i handen. Jag tittade om jag hade fått ett nytt sms från Justin, det hade jag inte. Jag öppnade ett nytt sms och skrev: ' Hello<3 Why do you not answer me? Please just answer, what you want!<3 Please, it's ok if you don't will meet me more! Just answer, please! I love and miss you! More then i self can understand<3 Hedda ' Jag skickade och tårarna rann ner för mina kinder. Jag kunde inte hindra de. Jag la mig ner i sängen och grät. Det var så hemskt alltihop! Jag saknade han, mer än jag själv kunde förstå, som jag skrivit i smset. Hoppas bara han fattade hur mycket jag saknade honom, och att han saknade mig med.

-----------------------------------------------

Justin perspektiv:

Det plingade till i min mobil. Eftersom jag var mitt i interjuven kunde jag inte ta det. Jag fortsatte att lyssna på reportern. Jag svarade så gott jag kunde på alla frågor. När interjuven var slut gick jag iväg och Kenny hjälpte mig ut från lokalen. Sedan hjälpte han mig till bilen och chaffören startade den snabbt. När vi åkt iväg tänkte jag på sms jag fått, jag tänkte öppna det på hotell rummet, jag ville inte krångla upp mobilen nu.

_________________________________________________

 

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards