zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 31 december 2011

Av zallysmattesnoveller - 31 december 2011 00:07

HEJ! Kommer sådär mkt idag ;))) 


________________________________________________________

Justins perspektiv:

Vi avslutade kyssen och gick in, vi höll varann fortfarande i handen.
- Hej! sa Pattie ( mamma ) och gick fram mot oss.
- Hej! sa Hedda osäkert.
- Hej mamma, sa jag och kramade om henne. Sedan tog jag tag i Heddas hand igen. Hedda vinkade generat med vänster handen mot Pattie, Pattie vinkade tillbaka och skrattade. Hon tog ett steg fram och gav henne en varm kram.
- Välkommen till familjen! sa hon och skrattade.
- Haha, tack, sa jag och flinade. Justin skrattade också. Plötsligt kom en ung tjej ca 4 år (Jag vet inte hur gammal Jazmyn är! D: ) fram till oss, hon hade brunt hår och var sjukt söt!
- Hon gick fram till Justin och kramade om honom, hon nådde bara runt midjan. När hon kramat om honom sa hon:
- Hej Justin! med glad röst.
- Hej Jazzy! sa Justin med kärleksfull röst. Hon sträcke upp de små händerna mot honom och han bärde upp henne i famnen.
- Vem är det? frågade hon sedan och pekade på mig.
- Jag heter Hedda, sa jag och skrattade förtjust.
- Jag heter Jazmyn, sa Jazmyn glatt.
- Sött namn, sa Hedda och skrattade, hon var så söt när hon skrattade. Jag blev glad av det.


---------------------------------------------------------

Heddas perspektiv:

När vi pratat klart med Pattie och Jazmyn gick vi upp på Justins rum. Sammie sprang mot oss när vi kommit upp Sammie var liten och söt. Man måste bara gilla honom. Rummet var stort. Vitt och massor av möbler, garderobar, byrår, allt! Och tusen lampor. Massor av lampor som gjorde rummet ljust även på dagen. Jag gillade rummet. Det var sjukt fint!
- Vad fint du har det! sa jag och satte mig på sängen. Den var ganska stor.
- Tack, sa Justin och satte sig bredvid mig. Han tittade på mig och jag var tvungen att pussa han på munnen, och det gjorde jag. När jag pussat honom snabbt kramade jag honom hårt. Jag bara kramade honom, länge, han kramade mig med. Jag var kramgo, jag älskade att kramas. När jag slutade krama honom la jag mig ner i sängen och blundade. Han la sig bredvid mig och överaskade mig med en puss. Jag höll kvar honom, flyttade handen till bakom hans nacke och kysste honom. Han besvarade kyssen han startade och jag vände mig mot honom. Jag flyttade mig närmre honom varje sekund, till slut låg jag tät intill honom. Det var inte en millimeter mellan oss. Jag avslutade kyssen och la huvudet på hans bröstkorg.

________________________________________________________
 
HEJDÅ <3
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards