zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 28 december 2011

Av zallysmattesnoveller - 28 december 2011 17:29
--------------------------------------------------------

- Tack, svarade jag och skrattade.
- Hehe, Justin skrattade också. Han reste sig och gick mot dörren.
- Men då ses vi väll ikväll? frågade han.
- Aa, det gör vi, sa jag och log. Jag satt fortfarande kvar bredvid buren.
- Ses då, sa han och gick ut, han tittade en sista gång runt i rummet och gick sedan. Jag tittade ut genom fönstret. Han gick mot stranden, där han antagligen bodde. Jag gillade honom, olyckligt, efterso, jag bodde på andra sidan jorden. Det ordnade sig, det gjorde det alltid. Med alla pojkvänner jag haft, så ordnar de sig till de bästa. Men jag var osäker om det var samma sak denna gången, väldigt osäker. Det var annolunda, jag behövde honom, jag var förelskad i honom. Konstigt. Jag hade ju bara känt honom i två dagar. Men jag älskade honom endå. Jag reste mig hastigt upp och sprang mot dörren, jag tittade mig omkring. Såg honom inte någon stans. Han var borta. Jag sprang mot sranden. Jag tittade mig omkring. Plötsligt såg jag honom, han satt under en ek. Stirrade ut i stilla luften. Han ser både glad och ledsen ut. Han log, men endå inte. Han är sjukt söt när han bara sitter så. Jag gick långsamt fram till honom. När jag kom fram satte jag mig bredvid honom om lutade huvudet mot hans axel. Jag tittar upp mot honom.
- Jag älskar dig, jag är förelskad i dig. Sedan är jag tyst.
- Jag älskar dig med, mycket. Säger han och lutar sig mot mig och kysser mig. Hans läppar nuddar försiktigt mina och jag rycker till, de är så kalla, så fina, så röda. Jag kupar min hand runt hans nacke och förtsätter kyssa honom. Det är perfekt, helt perfekt. Jag älskar honom och han älskar mig det kan inte bli bättre. Vi sitter kvar där en stund under eken. Och pratade, skrattade och kysstes. När klcokan var halv 4 gick vi hem tilloss själva. Jag duschade borstade tänderna och klädde på mig en tunika och ett par tights. Tunikan var ljusblå och den var inte för urringad. Jag gillade den. Sommaren hade kommit snabbt denna året så jag hade haft mycket nytta av alla mina sommar kläder. De flesta var blå, lila eller gröna. Tightsen jag hade på mig var vita.

----------------------------------------------------------
 
FÖRLÅT FÖR SÅ SJUKT LITE D:
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards