zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 22 december 2011

Av zallysmattesnoveller - 22 december 2011 22:39

HEJ! Hoppas det bli ett ganska långt inlägg idagg (: 


Här kommer det



------------------------------------------------------------------------


Justins perspektiv:


Det var ganska konstigt att man kunde gilla en person efter 2 dagar. Men det gick nog, för det är jag.


---------------------------------------------------------------------


Heddas perspektiv:


- Såå... sa jag. Vill du följa med till en djurpark senare? Jag ska åka dit med familjen jag bor hos och jag fick ta med mig en kompis om jag ville, sa jag och log.
- Bor du inte här? sa Justin frågande.
- Nej, sa jag ocj skrattade. Jag är på språkresa.
- Haha, skrattade Justin och kunde inte fatta det. Det förstog jag inte.
- Haha, men har du inte hört? Jag suger ju på engelska! Jag är till och med bättre på franska!
- Du är duktig på engelska! Kan du franska!? frågade han och tittade förvånat på mig.
- Nej, japp, sa jag och skrattade. Jag heter Hedda, jag kommer från Sverige, jag gillar hamstrar, jag har en hamster. Jag babblade på på franska. Jag sa blandannat " Jag tror att jag är kär i sångaren Justin Bieber " fast väldigt tyst och otydligt.
- Bra! sa Justin, jag kan också flytande franska! Han bablade på lite.
- Franska är fint tycker jag! Tycker inte du det? frågad jag.
- Jo! Det är det! sa han, finast. Men du.. Gäller erbjudandet om djurparken fortfarande.
- Ja, såklart! sa jag och skrattade. Det gör det! Men vill du följa med?
- Ja! Det vill jag, sa han och tittade kärleksfyllt på mig, det vill jag gärna.. sa han sedan. Ja tittade in i hans cristall bruna ögon. Så fina! Så underbara.


-------------------------------------------------------------------


Justins perspektiv:


Jag gick hem efter fikandet. Det hade varit roligt. Jag hade fått hennes adress och jag skulle komma till henne på eftermiddagen. Jag gillade djur, fast mest hundar. Såklart. Det skulle bli kul att följa med på djurparken, fast det roligaste skulle vara att vara tillsammans med henne i ca 3 timmar. Det såg jag framm imot riktigt mycket! När jag kommit hem ropade jag.
- HEJ! Är någon hemma!?
- HEJ! ropade mamma. Var har du varit?
- Iväg typ, sa jag och gick mot köket när jag tagit av mig mina skor.
- Vadå typ? frågade mamma bestämt och kom in i det ljusa köket.
- Jag har varit på en dejt.. sa jag mycket tyst samtidigt som jag drog fram smör och en macka. Jag bredde smörgåsen och ställde in smöret igen när jag bret mackan.
- Va? Jag hör inte, sa hon strängt men endå snällt.
- Jag har varit på en dejt. sa jag och skrattade. Lyssna då, sa jag sedan.
- Jaha, okej, sa hon och skrattade sedan kramade hon om mig och gick iväg.
- Jag ska ut ikväll igen! skrek jag. Mamma kom in i rummet igen.
- Med vem?
- Samma person, vi ska till en djurpark, sa jag.
- Okej, sa hon och gick igen, det får du. Jag sprang up på mitt rum och öppnade fönstret, det var för varmt. Sedan satte jag på datan och uppgraderade statusen på facebook. Min privata facebook, som inte var kompis med så många, min tråkiga facebook.
" Ska snart gå på djurpark! YEY! Ska bli skojj, söt tjej ska med... Säg inget bara... " Jag skickade iväg och Ryan kommentarade strax efter:
" Vad roligt för dig bro! Får ses snart! " Jag svarade:
" Såklart! Ringer snart, eller ring mig, det är bäst ;) " Jag skickade iväg det och loggade sedan ut. Jag gick ut på min privata balkong. Sjön som låg utanför var klarblå och badstranden var tom. Jag packade ihop ett badlakan och tog på mig badbyxor sedan gick jag ner och sedan ut. Jag gick mot stranden. Papparazzis hade inte hittat mig och jag flockades inte av någon. Skönt ibland. Även fast jag älskade mina fans. Jag gick ner mot stranden. Jag la ut badlakanet och gick sedan ner till vattnet. Jag nuddade vattnet med tån. Det var en skön tempratur. Jag gick ner med hela kroppen och efter en stund doppade jag mig. JAg längtade inte efter vintern för tillfället. När jag badat en stund gick jag upp till stranden igen och la mig ner på badlakanet. Jag tittade upp efter en stund av att någon skymde solen. När jag öppnade ögonen fick jag syn på Hedda. Hon hade en turkos bikini på sig. Hennes ljusbruna hår glimmade i solskenet. Jag vinkade mot henne. Hon sken upp och började gå mot mig.
- HEJ!


--------------------------------------------------------------------


Sådär lång blire idag :( Det får vara:)))))))) SE YOOU

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards