zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 16 december 2011

Av zallysmattesnoveller - 16 december 2011 19:21
Kan bara lägga in inlägget heeeejdå<33 
 
Dåligt inlägg, jag vet :/
-------------------------------------------------------------------------

Jag klev av flyget när de landat och tog alla mina behörigheter. Lova mådde bra i sin bur. Jag gick mot flygplanets "hus" där man kunde vänta och stiga på planen. Det var kort väg dit. Jag gick raka vägen. Jag öppnade dörren och gick in. Det doftade bullar. Jag gick lite längre in och satte mig på en bänk i ungifär mitten av hallen. Jag tittade runt i det stora huset. Längst mot dörren stog en blond hårig tjej och tittade sig omkring. Hon hade mycket smink och var ganska kort. Hon hade på sig ett par tighta jeans och en blå tröja med ett midje band. Håret hade hon uppsatt i en tofs i nacken. Jag började gå mot henne. Visste inte varför, men jag kände på mig att det var hon jag skulle bo hos.
- Hej, sa jag på engelska när jag kom fram till henne.
- Hej, svarade hon och tittade kaksigt på mig.
- Väntar du på någon?
- Ja, en tjej som skulle bo hos oss en månad typ, vem gör det liksom?!
- Det ska jag, sa jag och skrattade till.
- Jaha, vad heter du?
- Hedda, svarade jag.
- Heada? frågade hon.
- Nej, HEDDA, sa jag och skrattade till igen.
- Jaha, okej, sa hon. Kom så går vi ut. Hon såg inte särkilt glad ut, typ sur. Hon kanske inte ville ha mig där. Fast hon hade ju en syster till. Jag hoppades på det bästa. Vi gick ut från huset. Lite längre bort på gatan såg jag en vit bil. Den var ganska stor. Vi gick mot bilen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards