zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 29 december 2011

Av zallysmattesnoveller - 29 december 2011 23:03

HEJ! Kommer lite mer idag :) Hoppas det räcker :))


________________________________________________________


Justins perspektiv:

Solen sken, jag hade redan duschat och bytt om. Jag var klar, helt enkelt. Det var en timme kvar tills jag skulle komma till henne. Irriterande. Jag gick fram och tillbaka i mitt rum. Rummet var vitt med massor av möbler. Huset var väldigt lyxigt. Nästan allt var vitt. Förutom borden och stolarna de var ekfärgade. Jag gick fortfarande runt i rummet. Jag la mig ner i sängen och tog upp min iphone. JAg satte på mig hörlurar och lyssnade på lite musik. Jag tröttnade på musiken och stängde av den. Sedan låg jag bara där och tänkte.

------------------------------------------------------

Heddas perspektiv:

Det var en timme kvar till Justin skulle komma. Jag satte mig ner i sängen och skickade ett sms, jag och justin hade bytt nummer, eller jag hade fått hans, jag kunde de redan utantill.
" Hej....// Hedda " skrev jag till honom. Jag väntade inte länge på svaret.
" Hej sötnos..// Justin " Jag skrev snabbt:
" Sötnos själv <3 " jag skrattade tyst för mig själv.
" Du é! " skrev han snabbt tillbaka.
" Du é mest ! " skrev jag till honom. Jag la ner mobilen på golvet och tog på mig mina sandaletter med liten klack. Jag gick sedan ut och messade Justin. Han hade redan svarat.
" Noup, inte rätt svar, DU É JU! xD " Jag skrattade tyst för mig själv. Vi hörde ihop på något konstigt sätt. SKumt.
" Jag är påväg till stranden nu, vill du komma? " messade jag. En halvminut senare hörde jag ett pling från mobilen.
" Jag kommer ;) " stog det. Jag log och gick snabbare. Jag kom fram en minut efter jag skickat smset. Jag satte mig på stranden. Jag tittade bakåt och såg en vit dörr stängas. Dörren till hörde de vita huset närmast stranden. Justin klev ut huset. Och tittade mot mig. HAn sken och och började jogga mot mig.
- Jag har med pengar, sa han och ryckte upp en bunt ur fickan.
- Herre gud! sa jag, hur mycket pengar har du?
- Mycket, sa Justin kort. Han skrattade och kramade om mig. Jag andades ut och sa:
- Jag har saknat dig mycket, och det var en timme sedan vi sågs.
- Jag har saknat dig med, sa Justin. Ska vi gå in till mig sålänge? frågade han.
- Visst, vi gick mot huset. Han tog min hand. Han kramade den och han kramade den tillbaka. Han böjde sig mot mig och sa:
- Min mamma, Pattie, vet inte att vi typ redan är ihop så va beredd på det värsta. Han skrattade och blinkade.
- Det ska jag, skrattade jag. Han lutade sig ner mot mig och kysste mig försiktigt på munnen.
- Jag gillar dig! Mycket, sa han och tittade djupt i mina ögon.
- Jag gillar dig mer, sa jag. Mycket mycket mycket mycket. Jag stannade på trappen och han stannade nästan samtidigt.

---------------------------------------------------------

Justins perspektiv:

Hedda böjde sig upp mot mig och kysste mig mjukt, jag besvarade kyssen. Vi tänkte inte på att dörren hade ett fönster och att Pattie satt i soffan på andra sidan. Hon såg allt. Det var ganska komiskt.

________________________________________________________
Inte så mkt idag heller D:
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards