zallysmattesnoveller

Alla inlägg den 17 december 2011

Av zallysmattesnoveller - 17 december 2011 21:08
 
Sry för det lilla inlägget :( Kommer mer snart.. :( =)<33
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Hon knackade på rutan på bilen. Jag hållde allt i mina händer. Det var tungt och jag satte ner resväskan på marken. Hon öppnade bakluckan. Jag bärde in väskan. Sedan gick vi till baksätet och satte oss. Jag satte fast Lovas bur också, hon fick sitta i mitten. Vi åkte hem till familjen.

-SENARE PÅ KVÄLLEN-

Jag bodde i en stuga i familjens trädgård. Jag trivdes. Det var fint och varmt. Jag satt mig på sängen. Den var mjuk. Jag hade bäddat och är påväg ut på en joggingrunda. Det skulle inte bli så mycket jogg. Jag skulle bara gå ut en runda; med joggingbyxor på mig. Jag ville utforska naturen runt stället lite. Precis brevid min lilla stuga låg en stor skog! Jag gillade skogar och kan knabbt vänta till imon. Men det var fortfarande ljust och jag ville hinna gå ut en bit idag med. Så jag klääde av mig kläderna och bytte om till ett par joggingbyxor och en svart t-shirt. Jag satte också på mig en kofta över t-shirten och ett par joggingskor.

-----------------------------------------------------------------------------
HEJDÅ<3
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards