zallysmattesnoveller

Direktlänk till inlägg 22 januari 2012

22 januari 2012: Kap 29: Next: HOME!

Av zallysmattesnoveller - 22 januari 2012 21:04

HEJ KOMMER BILDLÖST KAPITEL IDAG! D; Men ska försöka lägga in bilder i framtiden<3


_________________________________________________________

Kap 29: Next: HOME!

---------------------------------------------------------

Heddas perspektiv:

När jag avslutat kyssen reste han sig och letade upp något att ta på sig. Han hade på sig ett par shorts. När han valt ut ett par jeans och en tröja gick han in på toaletten och bytte om. Han vinkade fånigt innan han gick in på toan, jag vinkade tillbaka och började skratta. När jag precis tänkte resa mig upp och titta ut genom fönstret ringde min mobil. Jag letade upp den. Men hittade den knappt. Den låg i fickan på mjukisbyxorna jag haft på mig dan före. Jag tog upp den och svarade.
- Hej, det är mamma, varför svarar du inte? frågade mamma.
- Hej mamma, sa jag och svarade sedan på hennes fråga, jag hittade inte telefonen.
- Okej, men du, sa hon och avbröt sig sedan.
- Vad? frågade jag.
- Orkar du med ett släktkalas ikväll? frågade hon och jag suckade.
- Ja, jag tror det. Men Pattie och Justin då?
- Juste det var en sak till, hon tog väck telefonen från örat och sa:
- Pattie. Pattie tog telefonen och sa.
- Hej, hälsa Justin att han har en interjuv senare idag, ungifär när ni har släktkalaset, sa hon och jag suckade tyst.
- Okej, jag ska hälsa honom,
- Bra, sa Pattie och gav mamma telefonen igen.
- Kommer Susanna? frågade jag och hoppades på ett nej.
- Ja, sa mamma och jag skrek nästan. Susanna satte sig på mig hela tiden, om allt, hon trodde att hon kunde få vilken kille hon ville, som hon nästan alltid fick.
- Okej, sa jag och suckade.
- Jag vet att du inte gillar henne, men Elin kommer också, hon är ju snäll, det lät som hon log.
- Och jag har Justin, sa jag och skrattade till, sedan kom jag på att han inte skulle vara hemma hela kvällen. Men en interjuv kunde väll inte ta så lång tid?
- Han kommer lite senare, sa mamma och hon skrattade till.
- Bra, sa jag och sedan sa vi hejdå, mamma och pappa skulle komma och hämta mig och Justin två timmar senare. Jag gick iväg och ställde mig utanför dörren.
- Justin när är du klar? jag hörde spolande vatten innan för.
- Snart! Jag duschar, skrek någon från toaletten. Jag skrattade. Jag gick och satte mig på sängen. Jag tog min telefon och messade Elin. " HEJ! Kommer du idag? :D<3 Se ya (isåfall, hihi) " skrev jag och hoppades verkligen att hon kom. Jag skulle bokstavligt dö annars, kanske inte. Justin var ju där. Dörren till toaletten öppnades och ut rusade Justin.
- Hej snygging! skrek han och sprang mot mig. Han tog upp mig i famnen och kysste mig. Jag klamrade mig fast runt honom. Jag kramade honom hårt och började nästan gråta. Jag var så glad att jag fått träffa honom. När jag ställde mig framför honom lyfte han försiktigt upp mitt huvud. Han såg de små tårarna i ögonen och den som var påväg ner för min kind. Han fångade upp den med pekfingret och frågade sedan fundersamt.
- Varför gråter du? han bet sig i läppen, jag grät ennu mer.
- Du är så underbar, för underbar! sa jag och kramade honom. Han skrattade till och kramade mig hårt tillbaka, sedan pussade han mig på håret. När vi myst färdigt packade vi ihop sakerna vi spridigt ut i hela rummet. Städningen behövde inte vi fixa. Som tur va, jag va usel på att städa. Men att bara fixa ihop våra kläder och ägodelar tog 30 minuter. När vi var klara checkade en doktor mig igen. Så att inget blommat upp. Jag var livrädd att det hade gjort det, men allt såg bra ut. Vi sa hejdå till doktorn och gick ner och tog en fika. Jag beställde en kanelbulle och cola. Justin med. När vi var klara hade det gåt en timme och 15 minuter sedan jag pratat med mamma, så jag ringde henne och hon kom och hämtade oss; 45 minuter före beräknad tid. När vi väntade på min mamma höll vi varann i handen. Justin hade dock på sin luva och solgasögon. Bara om man kände honom kunde man räkna ut att det var han. Ingen fattade att det var han.
- Juste, sa jag och vände mig mot honom. Du ska ha en interjuv ikväll, sa jag och han glodde på mig.
- I Sverige?
- Nej Australien, sa jag och skrattade. Nej men allvarligt, Sverige. Han skrattade och pussade mig.
- Okej, hoppas du talar sanning nu, han tog pekfingret och långfingret mot ögonen och seda mot mina. Som " I se you! ". Jag skrattade och puttade väck hans händer. Han kramade om mig och just då kom min mamma. Hon rullade ner fönsterrutan på bilen och tittade på oss. Hon hade äntligen accepterat Justin, men jag visste inte om pappa hade det.
- Hej, sa hon och log. Har Hedda berättat om interjuven, Justin nickade och log sitt perfekta leénde. Jag fattade inte att pappa inte fattade hur underbart vacker Justin var. Sjukt vacker. Vi packade in allt i bilen och satte oss sedan bredvid varann i baksätet.
- När kommer gästerna? frågade jag när vi precis börjat åka hemmåt.
- Klockan halv 5 ungifär, sa hon och la sedan till, intejuven börjar 4, hon tittade på Justin i backspeglen.
- Okej, sa jag och tittade på klockan i bilen. Den var halv 2. Om två och en halv timme kom de, och om två timmar skulle Justin på sin dumma interjuv. Detta skulle bli en jobbig dag. Precis när jag tänkte det fick jag ett sms från Elin. " Hej! HUR MÅR DU?<3 Saknar dig sååååååå mycket! Kommer tuvärr inte idag! Men har hört talas om din pojkvän! Hur är han? ;3<3 SVARA! Jag fick inte komma för mamma, du vet hur hon och pappa är! Om jag är hos mamma ska jag var där -.- jag blir så sjukt irriterad på de ibland! Aja, vi ses snart, kram & puss från ELIN<3 " Jag log, hon var så söt! Och snäll! Min bästis, och Sara såklart!

-------------------------------------------------------




KOMMER MER IMON<3 KOMMENTERA!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zallysmattesnoveller - 27 mars 2012 22:34


________________________________________________   27 mars: Kap 59: Beliebers   bild1,bild2  ------------------------------------------------   Efter 15 minuter fick vi vad vi beställt. Jag hade ingen anning om vad jag skulle äta. Me...

Av zallysmattesnoveller - 22 mars 2012 21:23

__________________________________________22 mars: Kap 58: The resturang del 2------------------------------------------   - Ska vi gå? frågade jag Justin, han stog framför speglen oc gjorde samma sak han gjort de senaste minuterna. Fixa håret. - Mmm...

Av zallysmattesnoveller - 18 mars 2012 13:07

HEJ allihopa! Nu har jag en viktigt sak att säga! Gå in på denna bloggen, det är min andra novellblogg!   http://mybieberlovestorys.blogg.se/ http://mybieberlovestorys.blogg.se/ HÄR    Det skulle betyda<3 KOMMENTERA OCKSÅ<3     ...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 22:05


HEJ NU KOMMER DET MER!    _____________________________________________17 mars: Kap 57: The resturang del 1 ---------------------------------------------   Justin bet långsamt ihop. Jag la försiktigt handen på Justin övre-arm och drog den upp...

Av zallysmattesnoveller - 17 mars 2012 20:24

HEJ kommer ett nytt inlägg om en stund, men först vill jag bara tala om att alla måste kolla in här: TADA. Där kommer min andra novell vara, när denna tar slut! :D ...

Presentation

Hej hej! :) Detta är då min novell blogg :) Jag älskar att skriva :) Jag vet inte hur länge jag har gjort det. Men jag älskar det

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards